Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Využití virtuální reality v rámci průmyslu 4.0
Veškrna, Filip ; Škrabánek, Pavel (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o tématice průmyslu 4.0, využití technologie virtuální reality a vývojového prostředí Unity3D. V praktické části je vytvořena aplikace zajišťující spojení více osob ve virtuálním prostředí s možností využití brýlí virtuální reality nebo osobního počítače. Vytvořená aplikace obsahuje tři demonstrační scény ukazující možnosti využití, mezi které patří zasedací místnost, školní učebna a průmyslová hala. Každá ze scén je obohacena o specifické funkce.
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Virtualizace stanic
Vlček, Michal ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Havlíček, Jan (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit virtualizaci a její použití pro realizaci virtuální učebny. Čtenář je postupně seznámen, co znamená virtualizace, jak virtualizace funguje, z čeho se skládá, jaké jsou použity technologie a kolik virtualizace stojí. Čtenář je také informován o pojmu virtuální učebna, jak funguje a jaké jsou jednotlivé řešení této učebny. Jednotlivé řešení virtuální učebny jsou vysvětleny a porovnány. Závěrem této práce je výběr řešení, ukázka realizace, včetně ceny řešení virtuální učebny. Práce má poukázat na možné a výhodné řešení této učebny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.